چکیده مقاله بررسی تطبیقی تحولات اداری سازمان حج و زیارت با طرح کایزن و تاثیر آن بر رضایت شغلی :: بانک دانلود کتب و مقالات علمی مدیریت و حسابداری

بانک دانلود کتب و مقالات علمی مدیریت و حسابداری

پابگاه علمی مدیریت ، حسابداری و اقتصاد

بانک دانلود کتب و مقالات علمی مدیریت و حسابداری

پابگاه علمی مدیریت ، حسابداری و اقتصاد

مشخصات بلاگ

پایگاه کتاب و مقالات علمی کلیه گرایشهای مدیریت ، حسابداری و اقتصاد

کلمات کلیدی

دانلود رایگان مقاله مدیریت

دانلود رایگان مقاله مدیریت اسلامی

دانلود رایگان مقاله مدیریت و حسابداری

دانلود رایگان مقاله مدیریت بازرگانی

رهبری

دانلود رایگان مقاله تجارت الکترنیک

دانلود رایگان مقاله مدیریت صنعتی

دانلود رایگان کتاب مدیریت و حسابداری

دانلود رایگان مقاله اقتصاد

دانلود رایگان مقاله مدیریت توسعه

اقتصاد فضای مجازی

دانلود رایگان مقاله مدیریت ریسک

دانلود رایگان مقاله مدیریت بحران

دانلود مقاله نحوه تبلیغات اینترنتی

دانلود رایگان مقاله آینده پژوهی

دانلود رایگان مقاله تبلیغات اینترنتی

دانلود رایگان مقاله بانکداری الکترونیک

دانلود رایگان مدیریت جهانگردی و مدیریت فرهنگی

دانلود رایگان مقاله مهندسی ارزش

دانلود مقاله پژوهشی

دانلود رایگان مقاله مدیریت شهری

پرسشنامه مدیریتی

دانلود رایگان مقاله آی اس آی isi

دانلود رایگان جزوات مدیریت و حسابداری

دانلود رایگان مقاله مدیریت سازمانی

بازمهندسی در نظام تنظیم بازار

مقاله انگلیسی مدیریت با ترجمه رایگان

دانلود کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات فارسی مدیریت

آخرین مطالب

چکیده مقاله بررسی تطبیقی تحولات اداری سازمان حج و زیارت با طرح کایزن و تاثیر آن بر رضایت شغلی

چکیده مقاله بررسی تطبیقی تحولات اداری سازمان حج و زیارت با طرح کایزن و تاثیر آن بر رضایت شغلی

...........................................................................................
موضوع: مدیریت اسلامی
استاد راهنما: اصغر مشبکی
استاد مشاور: کاوه فیضی، محمدحسین رضایی
پدیدآور:  روحانی منش، محسن
سال تحصیلی: ‎????
دانشگاه:  امام صادق علیه السلام
پابگاه علمی مدیریت و حسابداری  منبع: mba20.blog.ir

چکیده: هدف از پژوهش حاضر، معرفی طرح کایزن و تطبیق تحولات اداری سازمان حج و زیارت بااین طرح و تاثیر آن بر رضایت شغلی است. بنابراین، دوفرضیه مورد آزمون قرار می گیرد: ‎?) تحولات اداری انجام شده درسازمان حج و زیارت با طرح کایزن مطابقتدارد. ‎?) تحولات اداری انجام شده در سازمان حج و زیارت در افزایش رضایت شغلی کارکنان نقش داشته است. روش تحقیق در این رساله، تلفیق از دوروش کتابخانه ای و پیمایشی است و اطلاعات از طریق فیش برداری، پرسشنامه و مصاحبه گردآوری شده است. پایان نامه حاضر در چهار فصل تنظیم شده است: فصل اول مربوط به کلیات تحقیق است که به بیان اهمیت، هدف، فرضیات، محدودیتها و روش تحقیق می پردازد. فصل دوم به ادبیات موضوع اختصاص دارد که دردو گفتار ارائه می گردد. گفتار اول بطور مبسوط به تشریح مفهوم کایزن، تاریخچه اهمیت و تبیین ابعاد گوناگون کایزن می پردازد. در گفتار دوم، با بیان تعاریف مختلف از رضایت شغلی، تئوریهای رضایت شغلی و عقاید صاحبنظران در این زمینه مورد بررسی قرار می گیرد. فصل سوم، به چگونگی جمع آوری اطلاعات، روش تحقیق و آزمون فرضیه ها اختصاص دارد. سرانجام، فصل پایانی، نتایج بدست آمده از تحقیق و نیز پیشنهادهای ارائه شده را بیان می کند. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل اطلاعات نشان می دهد، آنچه در سازمان حج و زیارت اتفاق افتاده است با کایزن مطابقت دارد و رضایت شغلی کارکنان در خلال این تحولات افزایش یافته است. آزمونهای همبستگی پیرسون و اسپیرمن نیز نقش کایزن در افزایش رضایت شغلی کارکنان را تائید می کند. آنچه در اینجا مهم است اینکه جنبه هایی از کایزن ضمن اینکه به وقوع پیوسته، اما از درجه کمی برخوردار است که می توان به عنوان شاخص ترین مورد" مشارکت در تصمیم گیری" را نام برد که به نوبه خود بر روی رضایت شغلی هم اثر خود را گذاشته است. مطالعات و مصاحبه های پژوهشگر نشان می دهد که در سطح مدیران، این مشارکت در تصمیم گیری به مورد اجرا گذاشته می شود و مدیریت عالی سازمان با استفاده از همین پیشنهادها بسیاری از دستورالعملهای و خطی مشی ها را تعیین نموده است. منظور نگارنده از مشارکت در تصمیم گیری و مشارکت در بهبود، مشارکت در سطوح پایین تر و در سطح کارکنان است. باید به این عقیده توجه داشتت که کارکنان منابع سرشاری از پیشنهادها هستند که می توان با بهره گیری از آن در راه بهبود هرچه بیشتر سازمان گام برداشت. با پیاده شدن چنین طرحی نگارنده انتظار دارد رضایت شغلی در آن چند مورد هم که دچار کم رنگی است به طور مطلوب حاصل شود. تکمیل نظام مشارکت و استفاده از پیشنهادهای کارکنان رده پایین مهمترین پیشنهاد تحقیق می باشد...........................

چکیده مقاله بررسی تطبیقی تحولات اداری سازمان حج و زیارت با طرح کایزن و تاثیر آن بر رضایت شغلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی