چکیده مقاله اهمیت مدیریت خویشتن در مدیریت مدیران
چکیده مقاله اهمیت مدیریت خویشتن در مدیریت مدیران
چکیده مقاله اهمیت مدیریت خویشتن در مدیریت مدیران
............................................................................
موضوع: مدیریت اسلامی
استاد راهنما: علی رضائیان؛ استاد مشاور: سید علی علوی
پدیدآور: اسماعیلی، علی
سال تحصیلی: ????
دانشگاه: امام صادق علیه السلام
پابگاه علمی مدیریت و حسابداری منبع: mba20.blog.ir
چکیده:هدف از نگارش این پایان نامه جنبه های شخصی مدیر است تا بتواند نقاط ضعف و قوت خود را تعیین نماید به این معنی که اگر مدیر بتواند خود را اداره کند می تواند سازمان زیر مجموعه خویش را نیز اداره کند . لذا سعی در پاسخ یابی به سوالاتی چون : عوامل اصلی مدیریت خویشتن کدامند ؟ ارتباط میان عوامل توسعه خود مدیریتی با عملکرد مدیران چگونه است . براساس فرضیات تحقیق میان مدیریت مالی شخص با مدیریت مدیران رابطه معنی دار مثبتی وجود دارد ، میان مدیریت زمان و مدیریت مدیران رابطه معنی دار مثبتی وجود دارد . میان مدیریت تعارض و مدیریت مدیران رابطه معنی دار مثبتی وجود دارد میان خود کنترلی و مدیریت مدیران رابطه معنی دار مثبتی وجود دارد . در این پایان نامه برای پژوهش روی عناوین مجموعه خود مدیریتی روش تحلیل محتوی ( کتابخانه ای ) صورت گرفته است و برای بررسی ارتباط میان متغیرهای مستقل و مدیریت مدیران از روش پیمایشی با ابزار پرسشنامه استفاده شده است تحقیق حاضر که مشتمل بر پنج فصل می باشد در فصل اول مقدمه که در آن به تعریف واژه ها و بیان فرضیات و سوالات اساسی تحقیق پرداخته شده است . در فصل دوم تمام عناصر مجموعه خود مدیریتی که متغیرهای مستقل تحقیق بودند مورد بررسی و دقت نظر قرار گرفتند و نظریات این موضوعات مورد بررسی قرار گرفت در فصل سوم در پی روش تحقیق و تبیین جامعه آماری تحقیق می باشد فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها است که فرضیات مورد تایید قرار گرفت در فصل پنجم نتیجه گیری وارائه پیشنهادات است . نتایج حاصل از تحقیق نشان می دهد ایجاد تعارض کارکردی درجهت افزایش بهره وری سازمان است . اخلاص در کار که موجب ماندگاری عمل و نفع همگتن می شود و آشنایی با نقشه ذهنی خودمان و دادن بازخور مثبت به ذهن می شود . براساس پیشنهادات تحقیق مدیر زمان مشخصی برای مراوده و ارتباطات سازمانی بامجموعه خود داشته باشد . مدیر بابرگزاری آموزشهای هدفمند با موضوع مدیریت تعارض سعی در ایجاد نگرش واقع بینانه نسبت به موضوع ایجاد نماید و مدیر احترام به خود، ناشی از سازمان را در زیر مجموعه خویش افزایش دهد تا منجر به رضایت شغلی و تعهد سازمانی گردد جایگاه عملی ارزشهای اسلامی سوق دهنده در کار برای کارمندان تبیین و تشریح گرد د و مدیریت نوع رابطه ی میان تکیه گاه مسیر ترقی و نوع اشتغال ایجاد نماید تا موجب رضایت مندی از مسیر پیشرفت شود . مدیر با مهیا ساختن انواع بیمه ها موجبات تضمین آینده را برای مجموعه خود و خویش فراهم سازد...................