The Past, Present and Future of Relationship Marketing :: بانک دانلود کتب و مقالات علمی مدیریت و حسابداری

بانک دانلود کتب و مقالات علمی مدیریت و حسابداری

پابگاه علمی مدیریت ، حسابداری و اقتصاد

بانک دانلود کتب و مقالات علمی مدیریت و حسابداری

پابگاه علمی مدیریت ، حسابداری و اقتصاد

مشخصات بلاگ

پایگاه کتاب و مقالات علمی کلیه گرایشهای مدیریت ، حسابداری و اقتصاد

کلمات کلیدی

دانلود رایگان مقاله مدیریت

دانلود رایگان مقاله مدیریت اسلامی

دانلود رایگان مقاله مدیریت و حسابداری

دانلود رایگان مقاله مدیریت بازرگانی

رهبری

دانلود رایگان مقاله تجارت الکترنیک

دانلود رایگان مقاله مدیریت صنعتی

دانلود رایگان کتاب مدیریت و حسابداری

دانلود رایگان مقاله اقتصاد

دانلود رایگان مقاله مدیریت توسعه

اقتصاد فضای مجازی

دانلود رایگان مقاله مدیریت ریسک

دانلود رایگان مقاله مدیریت بحران

دانلود مقاله نحوه تبلیغات اینترنتی

دانلود رایگان مقاله آینده پژوهی

دانلود رایگان مقاله تبلیغات اینترنتی

دانلود رایگان مقاله بانکداری الکترونیک

دانلود رایگان مدیریت جهانگردی و مدیریت فرهنگی

دانلود رایگان مقاله مهندسی ارزش

دانلود مقاله پژوهشی

دانلود رایگان مقاله مدیریت شهری

پرسشنامه مدیریتی

دانلود رایگان مقاله آی اس آی isi

دانلود رایگان جزوات مدیریت و حسابداری

دانلود رایگان مقاله مدیریت سازمانی

بازمهندسی در نظام تنظیم بازار

مقاله انگلیسی مدیریت با ترجمه رایگان

دانلود کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات فارسی مدیریت

آخرین مطالب

Title: The Past, Present and Future of Relationship Marketing

Title: The Past, Present and Future of Relationship Marketing

.............................................................................................

Authors: Harker, Michael John (michael.harker@strath.ac.uk), Egan, John (j.egan@mdx.ac.uk

Subject: Marketing & CRM
Publish: 2006
Status: full text
Source: Journal of Marketing Management; Feb2006, Vol. 22 Issue 1/2, p215-242
پابگاه علمی مدیریت و حسابداری  منبع: mba20.blog.ir
Abstract: the light of the redefinition of "marketing" by the AMA in service/relational terms, and a recent review of the current vector of research in marketing (Littler and Tynan 2005), it seems an appropriate time to provide a substantial review of the past, present and likely future of what has become known as Relationship Marketing, together with an extensive list of key RM literature. This paper will take a reader through the origin, development and current state of RM research, with notes on the future of the research and practice of RM. The paper concludes that RM is here to stay, whether or not it is recognised as the dominant logic/paradigm of marketing.
Keywords: Relationship Marketing, paradigm

......................................................................................

  Download Article

  • پایگاه علمی مدیریت و حسابداری

دانلود رایگان مقاله مدیریت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی